Solliciteer nu!

Mail uw motivatiebrief alsook uw CV naar join-us@breexgroup.com of vul onderstaande formulier in en upload uw bestanden.

Onze Vacatures

BREEX Smartworks

Omschrijving:

Als Account Manager maak je deel uit van het Sales Departement en rapporteer je aan de Sales Manager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheer, het werven van nieuwe klanten en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

Realiseren van afspraken bij prospecten om de producten en dienstverlening te promoten en verkopen.
Onderhouden van relaties van bestaande klanten, door tijdig en uitgebreid te informeren over producten of diensten en door voorstellen te doen omtrent nieuwe mogelijkheden.
Ondersteuning bieden aan de klant, klanttevredenheid opvolgen en ze in contact brengen met Technical – of Customer Service.
Signaleren van behoeftes en klachten van de klant en advies verzorgen hierover of deze oplossen.
Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en coördineren van offertetrajecten.
Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
In het oog houden van het behalen van vooropgestelde targets en verkoopresultaten.
Analyseren van de markt, inventariseren van accounts en strategische accountplannen opstellen.
Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bijvoorbeeld op productontwikkelingen van concurrenten.
Bedenken en realiseren van vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening.

Profiel van kandidaat

Enkele succesvolle jaren ervaring als Account Manager, ongeacht de sector.
Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
Je hebt commercieel inzicht en ziet waar marktkansen liggen.
Je hebt een doorgedreven hunting mentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
Je bent een echte entrepreneur.
Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on.

Aanbod

Je komt terecht in een scale-up van meer dan 50 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten en diensten in de markt zetten.
Sinds 2020 vind je ons gloednieuwe hoofdkantoor in Lokeren, maar we hebben ook kantoren in Waregem, Kontich, Rotselaar en Mechelen.
We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team.
Je kan rekenen op een mooi salarispakket met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen en tankkaart).
Werken in een aangename (groene omgeving), respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt.

Solliciteren

Graag jouw motivatiebrief alsook CV naar join-us@breexgroup.com

Omschrijving:

Als Account Manager maak je deel uit van het Sales Departement en rapporteer je aan de Sales Manager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheer, het werven van nieuwe klanten en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

Realiseren van afspraken bij prospecten om de producten en dienstverlening te promoten en verkopen.
Onderhouden van relaties van bestaande klanten, door tijdig en uitgebreid te informeren over producten of diensten en door voorstellen te doen omtrent nieuwe mogelijkheden.
Ondersteuning bieden aan de klant, klanttevredenheid opvolgen en ze in contact brengen met Technical – of Customer Service.
Signaleren van behoeftes en klachten van de klant en advies verzorgen hierover of deze oplossen.
Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en coördineren van offertetrajecten.
Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
In het oog houden van het behalen van vooropgestelde targets en verkoopresultaten.
Analyseren van de markt, inventariseren van accounts en strategische accountplannen opstellen.
Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bijvoorbeeld op productontwikkelingen van concurrenten.
Bedenken en realiseren van vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening.

Profiel van kandidaat

Enkele succesvolle jaren ervaring als Account Manager, ongeacht de sector.
Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
Je hebt commercieel inzicht en ziet waar marktkansen liggen.
Je hebt een doorgedreven hunting mentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
Je bent een echte entrepreneur.
Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on.

Aanbod

Je komt terecht in een scale-up van meer dan 50 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten en diensten in de markt zetten.
Sinds 2020 vind je ons gloednieuwe hoofdkantoor in Lokeren, maar we hebben ook kantoren in Waregem, Kontich, Rotselaar en Mechelen.
We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team.
Je kan rekenen op een mooi salarispakket met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen en tankkaart).
Werken in een aangename (groene omgeving), respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt.

Solliciteren

Graag jouw motivatiebrief alsook CV naar join-us@breexgroup.com

Omschrijving:

Als Account Manager maak je deel uit van het Sales Departement en rapporteer je aan de Sales Manager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheer, het werven van nieuwe klanten en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

Realiseren van afspraken bij prospecten om de producten en dienstverlening te promoten en verkopen.
Onderhouden van relaties van bestaande klanten, door tijdig en uitgebreid te informeren over producten of diensten en door voorstellen te doen omtrent nieuwe mogelijkheden.
Ondersteuning bieden aan de klant, klanttevredenheid opvolgen en ze in contact brengen met Technical – of Customer Service.
Signaleren van behoeftes en klachten van de klant en advies verzorgen hierover of deze oplossen.
Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en coördineren van offertetrajecten.
Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
In het oog houden van het behalen van vooropgestelde targets en verkoopresultaten.
Analyseren van de markt, inventariseren van accounts en strategische accountplannen opstellen.
Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bijvoorbeeld op productontwikkelingen van concurrenten.
Bedenken en realiseren van vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening.

Profiel van kandidaat

Enkele succesvolle jaren ervaring als Account Manager, ongeacht de sector.
Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
Je hebt commercieel inzicht en ziet waar marktkansen liggen.
Je hebt een doorgedreven hunting mentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
Je bent een echte entrepreneur.
Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on.

Aanbod

Je komt terecht in een scale-up van meer dan 50 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten en diensten in de markt zetten.
Sinds 2020 vind je ons gloednieuwe hoofdkantoor in Lokeren, maar we hebben ook kantoren in Waregem, Kontich, Rotselaar en Mechelen.
We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team.
Je kan rekenen op een mooi salarispakket met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen en tankkaart).
Werken in een aangename (groene omgeving), respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt.

Solliciteren

Graag jouw motivatiebrief alsook CV naar join-us@breexgroup.com

BREEX Salesmakers

Functieomschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je heb een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on

Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Oost-Vlaanderen, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.

Plaats tewerkstelling

Regio Oost-Vlaanderen

Functieomschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je heb een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on

Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Limburg, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.

Plaats tewerkstelling

Regio Limburg

Functieomschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector.
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je hebt een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on.

Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Vlaams Brabant, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.

Plaats tewerkstelling

Regio Vlaams-Brabant

Functieomschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector.
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands en Frans, mondeling en schriftelijk. 
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je hebt een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on.

Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Brussels Gewest, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.

Plaats tewerkstelling

Regio Vlaams-Brabant

Functieomschrijving

Wij zoeken een developer om schitterende websites en webshops op te bouwen in WordPress.

Klanten gelukkig maken met aantrekkelijke websites klinkt jou als muziek in de oren. Of het nu gaat om een onepager of een uitgebreide webshop, jij kan elk type website aan. De wensen van de klant combineren met een flinke portie creativiteit is voor jou kinderspel.

Je brengt spot-on visuele oplossingen aan en ontwerpt altijd vanuit gebruikersperspectief. Je zorgt ervoor dat de website of webshop responsief is op alle schermen (bv. desktop, laptop, tablet & smartphone).

Profiel

Je behaalde een Bachelor in Digital Design and Development, een Bachelor Multimedia and Creative Technologies (keuzetraject Web & App Developer), een Bachelor Toegepaste Informatica of een graduaat Multimedia en Informatietechnologie. Of je bent gelijkwaardig door ervaring en skills.

Zowel junior-, als medior- en seniordevelopers zijn welkom.

Je bent stressbestendig, creatief en kan werken in teamverband.

Je hebt bij voorkeur een uitgebreide kennis van WordPress (WooCommerce)HTMLCSS, JavaScript en PHP.

Aanbod

Je komt terecht in een jong team waarin een aangename sfeer heerst.

We vertoeven in een modern kantoor in een filevrije omgeving in Gent.

Thuiswerken is bespreekbaar.

Je krijgt een competitief basisloon dat meegroeit (+ maaltijdcheques).

Na een positieve evaluatie is een firmawagen bespreekbaar.

Plaats tewerkstelling

Moutstraat 72, 9000 Gent

BREEX Recruitment

Omschrijving

Heb jij zin om mee vorm te geven aan de verdere uitbouw van onze organisatie en word jij de collega die wij zoeken in ons team rekrutering?

Als talent hunter zoek je (pro-)actief naar getalenteerde professionals die voldoen aan de criteria van onze interne noden. Je maakt hiervoor gebruik van onze eigen ontwikkelde tools, jobsites, netwerken, sociale media, etc. maar je beperkt je niet tot deze: je leergierigheid, creativiteit en ondernemingszin leiden je naar nieuwe wegen om kandidaten te vinden.

Je bent verantwoordelijk voor volgende zaken:

Opstellen en publiceren van aantrekkelijke vacatures
Sourcing / headhunting op externe platforms (bv. LinkedIn) voor alle functies
Planning sollicitaties
Ondersteuning bij het screenen van de sollicitaties
Administratieve follow-up van aanwervingsdossiers

Profiel

Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
Je hebt een doorgedreven huntingmentaliteit
Je bent resultaatgericht & ondernemend
Discretie met betrekking tot de kandidaten
Open en communicatief

Jobgerelateerde competenties

Kandidaten werven (via CV-theek, vacaturesites, sociale netwerken, bedrijvengidsen, …)
HR-documenten opstellen: Lijst van functies en competenties
HR-documenten opstellen: Functieprofielen, vacatures
Diensten voor opleiding, aanwerving en coaching selecteren en de voorwaarden voor tussenkomst opstellen
Kandidaten zoeken, selecteren en in contact brengen met rekruteerders

Persoonsgebonden competenties

Samenwerken als hecht team
Leervermogen hebben
Plannen (= ordenen)
Zelfstandig werken
Resultaatgerichtheid
Contactvaardig zijn
Regels en afspraken nakomen, nauwkeurigheid
    Creatief denken (Inventiviteit)
Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)

Aanbod

Je komt terecht in een sterke groep van meer dan 100 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten en diensten in de markt zetten.
Sinds 2020 vind je ons gloednieuwe hoofdkantoor in Lokeren, maar we hebben ook kantoren in Waregem, Kontich, Mechelen, Rotselaar & Gent
We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team.
Je kan rekenen op een mooi salarispakket en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen en tankkaart).
Werken in een aangename, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt.

BREEX Nederland

Wil jij ook met ons mee groeien ?

Wij zoeken energieke Accountmanagers die potentiële klanten willen helpen groeien door het aanbieden van marketing support oplossingen (zoals nieuwe websites) tegen een vast bedrag per maand. De focus hierbij ligt bij klanten in het klein bedrijf in de regio Noord-Brabant. Je werkt vanuit een klein enthousiast team onder leiding van de managing director. 

De Job:

  • Realiseren van afspraken bij je prospects om de oplossingen te promoten.
  • Het inventariseren en adviseren van de juiste oplossing bij de klant op locatie.
  • Het vertalen van de wensen van de klant naar een te ontwikkelen marketing oplossing.
  • Onderhandelen en sluiten van deals aan tafel op basis van digitale contracten.
  • Het realiseren van je verkoopplan, doelstellingen en targets.
  • Zorg dragen voor een hoge klanttevredenheid en het ontwikkelen van een klanten fan base met je eigen BREEX ambassadeurs.
  • Signaleren van overige behoeftes en mogelijkheden voor cross selling van andere activiteiten zoals oplossingen rondom digitale administratie.
  • De juiste aansturing en bewaking van het ontwikkel-en orderproces, after-sales opvolging en zorg dragen voor de correcte administratie met klantendossiers.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bijvoorbeeld op productontwikkelingen van concurrenten.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector.
  • HBO denk-en werkniveau door opleiding of ervaring.
  • Je bent creatief en hebt kennis van of affiniteit met marketing
  • Je hebt een echte hunting mentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet waar marktkansen liggen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent ondernemend en voelt je daarom ook thuis bij ondernemers in de Brabantse regio en je hebt geen 9-5 mentaliteit
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on en je hebt een grote ambitie om verder te groeien.

Aanbod

  • Je komt terecht in een ambitieus leuk nieuw bedrijf met locatie den Bosch.
  • We worden in onze groeidoelstellingen ondersteund door een zeer succesvol moederbedrijf met meer dan 100 enthousiaste collega’s in kantoren in Lokeren, Waregem, Kontich en Lummen.
  • We bieden je een verantwoordelijke sales job binnen een jong dynamisch team waarbij we onszelf elke dag uitdagen om verder te groeien.
  • We zorgen dat je op alle fronten uitgebreid getraind wordt door het moederbedrijf en intensief begeleidt wordt vanuit de vestiging voor optimale salesprestaties.
  • Na inwerkperiode ondersteuning met leads en afspraken door call-agents
  • Je kan rekenen op een goed vast salaris met een uitdagend bonus systeem en representatieve auto van de zaak. (elektrisch mogelijk)
  • Werken in een aangename (groene omgeving), respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met heel veel groeikansen voor de toekomst
  •  

Plaats tewerkstelling

Nederland

Solliciteer nu!

Onze recruiters staan steeds tot uw dienst om al uw vragen en opmerkingen te beantwoorden.

Meer dan 120 collega's sterk!

6 kantoren in België

BREEX Lokeren
BREEX Gent
BREEX Waregem
BREEX Kontich
BREEX Mechelen
BREEX Rotselaar